Tento týden jsem konečně Corvettu pořádně projel. Na dálnici v Německu (samozřejmě
tam, kde není omezená rychlost) jsem udělal svůj rekord 305 km/hod.
Ještě teď když to píšu tak mám husí kůži. Testoval jsem rychlost rozjezdu ze 100 km/hod se zařazenou dvojkou. Corvetta vystřelila ihned jak z praku a do 250 km/hodinu pořád přidávala, že jsem nestíhal sledovat tachometr, jak ručička letěla vzhůru a já zamáčklý do sedadla se křečovitě držel volantu. Od 250 km/h zrychlení znatelně zpomalilo a nad 300 km/h už rychlost přibývala pomalu po jednotkách. Finálních 305 Km/h jsem držel na tachometru asi 1 minutu. Člověk by neřekl jak v této rychlosti i zatáčky na dálnici můžou být prudké. Poté jsem zpomalil na, v tu chvíli velmi příjemných 250 Km/h. Tato rychlost mi teď připadla jako naprosto pohodová rychlost… A touto rychlostí jsem pokračoval až na naše hranice.
Po přejetí hranic jsem zažil neskutečnou nudu při 130 km/h, a proto jsem za Plzní odbočil na starou silnici a vychutnával si zatáčky. Po každém výjezdu ze zatáčky při mírném přidání jsem cítil, jak zadek ustřeluje a jde do smyku… Nádhera. Tohle auto se musí krotit a to je na něm úžasné. Jednoduše nemůžete jet na plný plyn. To by ihned ulítlo ze silnice.
Příště zkusím drifting, gumy už jsou stejně na odpis, tak aspoň mam rozumné zdůvodnění mého počínání. Ale o driftingu zase příště.
Milan
Napsat komentář