Upřímně se na toto téma snad ani kladné hodnocení napsat nedá, ale proč se o to nepokusit? Když už nás stojí tak nehorázné sumy peněz, prubnu se držet starého a moudrého pořekadla, že co nemůžeš změnit tak miluj.
Jedním ze základních kladů je ten, že není takřka možné za jízdy usnout a to z toho důvodu, že jak se řidič jen na okamžik přestane dírám vyhýbat, jistě nějakou vymete. Je to dokonce řešeno tak důmyslně, že je mnohdy nemožné bez pomyslného vymetení ani projet. Řidič má jen svobodnou možnost výběru (jako občan u voleb) a to, kterou z mnoha nabízených děr si vybere.
Tímto způsobem si řidič trénuje postřeh, (při různém manévrování) odhad, (která z pestré nabídky děr ho poškodí nejméně) či zručnost, (po špatném odhadu, při výměně poškozeného kola). Neméně podstatná je vibrační masáž celého těla, která současně prověřuje, zda je na Vašem voze vše řádně připevněno, včetně osádky uvnitř.
Českého řidiče, cestujícího za hranice státu, jen těžko může něco nemile překvapit. Kdežto opačný případ je takřka jistý. Také toto naše cvičiště obsadilo 81 místo v žebříčku hodnocení. Hrdost je oprávněně na místě. Hluboko za námi skončili takoví favorité, jako je Pákistán, Etiopie, nebo Guatemala, jejichž silnice dle hodnocení nedosahují našeho stupně náročnosti.
Není toto krásné umístnění snad jasným ukazatelem pro věčně nespokojené řidiče, že finance, které mizí v těchto náročně vybudovaných tankodromech, nesou takové ocenění?
Napsat komentář