Snažit se v dnešní době zviditelnit v oblasti obchodu, je velice složité. Nabízet kvalitní produkt či služby ještě neznamená úspěch. Hlavní částí jak úspěchu dosáhnout, je informovanost potencionálních zákazníků. Problém ovšem je, jak potencionální zákazníky rozeznat. Ale to se prakticky nedá uskutečnit. Pak jediná možnost jak takové zákazníky oslovit, je plošné informování, a to způsobem který neobtěžuje a zároveň dokáže informovat obrovské množství lidí. Ideálním řešením je hromadné rozesílání emailů. Počet takto informovaných se dá přirovnat k reklamě v televizi. Na rozdíl od televize, kde divák při začátku reklamy okamžitě začne přepínat programy, nebo tuto část využije k návštěvě toalety a další a další činnosti. Pozornost diváků se přes veškerou draze placenou snahu na drahou reklamu, soustřeďuje jen minimálně. Vysílání to řeší synchronizací reklam, kdy divák při přepínání naráží chtě nechtě na další reklamy. Osobně pochybuju v nějaký jiný výsledek než je nakrknutí diváka a zájem o něco co vás naštve, může očekávat málokdo. Na rozdíl od emailu, který si adresát otevře, až bude mít čas a náladu. Tady svobodná volba musí předčít nucené sledování, které spíše odradí, nežli zaujme.
Emailing navštíví zákazníka v místě, které navštěvuje velice často a na rozdíl od televize si sám rozhoduje, kdy a nač se podívá. Tedy soustředěnost v porovnání s televizní reklamou je nesrovnatelně větší a tím pádem také zákonitě efektivnější. To vše za cenu, která se absolutně srovnávat nedá. Televizní reklamu zde zmiňuji úmyslně a to právě z důvodu srovnatelného počtu kontaktovaných a nesrovnatelného počtu těch, kteří na reklamu budou kladně reagovat, nebo nesrovnatelně nižší cenu.
Pokud tedy zvažujete nějakou reklamu, od které budete očekávat skutečný efekt, pak právě emailing bude ideálním řešením. Dnešní doba se nese ve znamení počítačů a internetového připojení. Toto připojení se spojilo také s hlavním artiklem současnosti a tím jsou mobilní telefony, které v oblasti emailů dokážou nahradit počítače. Pak šíření reklam právě touto cestou získává daleko širší záběr a pro inzerenta efektivnější zúročení reklamy.
Napsat komentář