Jenom těžko bychom našli rozsáhlejší a využívanější sociální síť, než je Facebook. Dnes ho využívá více než 1,5 miliardy uživatelů po celém světě. V první řadě ho využíváme na sdílení zážitků, informací, stejně jako fotografií. Jelikož jeho tvůrci nechtějí usnout na místě, plánují i posun kupředu. V jaké oblasti? V té blogerské. Facebook tak plánuje možnost publikovat v rámci této sociální sítě i články.
Zatím v testovací fázi
Že je tento směr více než reálný, to dokazuje platforma Instant Articles, kterou už na Facebooku můžeme několik měsíců vidět. V rámci nich však své blogové články publikují zatím jenom známá novinářská jména, jako třeba The New York Times. Případní zájemci o novinky, nebo zajímavé informace tak nemusí přecházet na jinou webovou platformu, jelikož vše najdou tam, kde dnes tráví většinu svého času. Výhodu to má i pro samotné pisatele obsahu, jelikož ti mají jistotu, že díky danému článku mnohem lépe osloví více čtenářů. Logicky i díky jednoduššímu sdílení.
Připravte se na hudbu
Je to i oblast hudby, na kterou se chce tato sociální síť také zaměřit. Dnes je každému jasné, že nejenom v oblasti hudebních klipů zcela dominuje Youtube. Facebook však plánuje kousek z této dominance uříznout pro sebe a stát se také místem, kde si váš oblíbený klip můžete pustit. Výhoda je opět zřejmá – nebudete muset chodit nikam jinam.
Pomůže i virtuální asistentka
Virtuální asistentky dnes nejsou ničím neobvyklým a užívá je řada majitelů chytrých mobilních telefonů. S nápadem jejich využití v online prostředí nyní přichází i tato sociální síť. Nepůjde však o reálné živé asistentky, jako je tomu v řadě jiných případů. Mělo by jít o umělou inteligenci, která by měla mít schopnost se dokonce učit a tak se den ode dne zdokonalovat. A jaký bude název dané asistentky? Zatím pracovní název je „M.“ a tak není známo, s jakým jménem se nakonec budeme moci setkat.
Napsat komentář