Na přítomnost reklam už si asi každý zvyknul, jen nevím a nechápu, zda mají vůbec nějaký smysl. Dá se vůbec ověřit, zda vnucování něčeho dokáže lidi přinutit si to pořídit? Co vím ale jistě, je to, že jak do vysílání vstoupí reklama, lidi okamžitě začnou přepínat. To ale výrobce reklam nezaskočí, vypadá to tak, že vstupy reklam jsou synchronně spouštěný i na ostatních programech. Tak pokus vyhnout se reklamě se změní v zoufale nechtěné brouzdání po reklamách.
Nejde se tak nedozvědět, že si ženy své dny s tampóny od někoho vysloveně užívají. Usměvavá tvář a žádná známka podrážděnosti, to není reklama pro ženy, ale návod řešení pro muže. Žel nefungující. Také pochybuji o bezbolestném odstranění ochlupení nohou pomocí náplasti s voskem. Ta žena v reklamě bez sebemenšího náznaku bolesti a se stejným úsměvem si takto škube srst. Stejný nesmysl, jako bych si já polil vařící vodou nohy a vysmátej začal jako při zabíjačce údržbu za použití zvonku. Ale ono je těch nesmyslností v reklamách daleko víc. Otázka však zůstává stejná, jak na to může vůbec někdo skočit? Zřejmě bude platit staré pořekadlo, že stokrát nic umořilo i osla a tak stokrát opakovaný nesmysl, stává se skutečností. Pravda nefungující, ale asi to tak bude.
A jak vnímáte reklamu vy?
Miloš says
Reklamní spoty mne obtěžují ale chápu že bez nich to v dnešní době nejde.