Zastavárna v mnoha lidech probouzí dojem obchodu pro nižší sociální vrstvu, ale tento náhled je naprosto chybný. Zajímavé je, že tento dojem neprobouzí také různé internetové, či novinové inzerce nabídek použitého zboží. Vždyť ve skutečnosti se jedná o tentýž obchod. Drtivá většina z nás se již pokoušela prodat něco, co již nebylo potřeba a životnost tohoto zboží ještě zdaleka nebyla u konce.
A právě zastavárny zde přebírají iniciativu a usnadňují obchod jak prodejci, tak kupujícímu. Jistě Vás bude zajímat, čím tedy zastavárny mohou prodej a nákup usnadnit. Odpověď není složitá a každý kdo dokáže reálně uvažovat, mně musí dát za pravdu.
Pokud se zaměříme na prodejce, tak ten se těžko bude orientovat v cenách a skrytých možných závadách na různém druhu zboží. Další a podstatnou nepříjemností je věnovaný čas při různých jednáních s naprosto cizími lidmi, kteří pak mohou následně zatěžovat další život prodejci po odhalení závad atd.
Při zaměření na kupujícího, pak tomuto usnadňují nákup právě zárukou, že zboží, které zastavárna odkoupí a následně vydá do prodeje, bude řádně a odborně prozkoumáno. Zastavárna pak také za prodané zboží nese jistou, ač omezenou odpovědnost a na veškeré zjištěné závady kupujícího ve vlastním zájmu upozorní.
Ale aby se nezdálo, že co zastavárna, to jistota kvalitního obchodu, je třeba zastavárny rozlišovat. U zastaváren platí stejné pravidlo, čím déle na trhu, tím je zde větší záruka, že tato pracuje kvalitně a díky tomuto se na trhu také udrží. Osobně bych za kvalitní považoval zastavárnu, s minimálním zastoupením na trhu v době trvání 10 let a vejš.
Napsat komentář